Thursday, February 2, 2012

e-day, result, major

assalamualaikum. hihihi. byk pulak title harini haha. ehem, kak ana da tunang. alhamdulillah, semuanya beres, berjalan lancar. ramai pulak kan org yg dtg haha. 1st time kenduri cenggini, neves pon ada. eh? haha. emm hope jodoh dorg pjg n cepat2 ke jinjang pelamin. ewahhh. org skrg kalau tunang dasyat jugak ye. kalo dulu, sarung cincin kat dlm bilik je.tp skrg siap buat mini pelamin pulak. hihi. dasyat2. tah tahun aku nnti tah camne pulak kan eh eh? :P okay lah aku ni tak brape nak layak lg la nak ckp pasal benda2 ni sume sbbnya blaja pon tak habis lagi termasuklah blaja masak dan sewaktu dgnnya hahaha XD ckp pasal blaja nih haritu aku da dpt result. alhamdulillah, aku sgt tak sangka dgn achievement aku kali ni ewah. bersyukur sgt2. tak sia2 pengorbanan aku tak selalu balik umah. hahah eh takde kene mengena pon :P ohh ye td pulak, which is harini la kan aku da dpt tawu majoring apa. aku mmg mintak BBA n alhamdulillah dapat. thank you Allah (: hope next sem aku akan terus maju jaya lagi mana tawu dpt DL plak ke. teringin jugak hehehe :P kejap lg nak berperang nak register subjct. haishh harap2 dpt add n dpt molek kan sikit jadual yg sedia ada nih. okay laa. pjg umo kita tulis2 lagi hehe. bye (:

No comments: