Monday, July 4, 2011

ustazah ain

asslamualaikum. hehehe. klaka plak bila org panggiil ustazah. n terase berat sgt nak pikul 'ustazah' tuh.haha. padehal baru sehari je da rase mcm2. tp alhamdulillah thank you Allah sbb bg peluang merasai sendiri camne nak jd pendidik. ok nanye arini sy kene jd guru ganti kat skola agama. sehari jee sbb cikgu x dtg tu sehari je yg die x dpt dtg. faham ke nih? haha.sy skang nih jd cikgu ganti je so sy akan dtg skola bila dpt col je.hmm cite pasal kat skola td. mule2 mmg nervouss gilaaaa.walopon kene ajar dajah 1 tp mmg mencabar jugak lah. engtkan time2 zaman sy dulu da tahap max punye nakal dah. rupenye skang kemain lagi.haha.masuk2 je klas ade sorg murid pompuan ni ckp
'ustazah ni cantik lahhh.'
hahahhaha rase blushing 1 bdn taw. awwww :p then ajar la dorg bace surah2.pastu utk yg second subjct kat klas yg same. ajar la dorg sume. p bila da lame2 tgk dorg cam x semangat da.bila tnye dorg ade yg kate penat laa ngntk lah. haha then sy soh dorg buat keje sendiri.aishh bising jgn ckplah. gado2 lah. aduyaiii.tp seronok!!time nak kua klas tuh dorg x kasi kua. dorg ckp
'ustazah, ddk la dulu kat klas nih. smapi ustazah lain masuk. nak cakap2 ngn ustazah lagi'.hihi.
hahaha aiyoooo.mcm2 ragam. walopon hny sehari tp pengalaman ni sgt3 bemakna. ecehhh.nanye byk lgik benda nak diceritakan tp tu lah. pjg sgt plak nnti. hehe. ok laa. daa :)

2 comments:

fara said...

dorang ad la 2 nak ngn ko ain.. nak bodek ke ap kan! haahhahaa...!!!

tapi,, mengajar budak mmg best wei,, <3..

t promote la kuih ak kat budak2 uh! hahahaahahahah

NORA NORY said...

hahahha tak tahu la dorg nak bodek ape.

haaa mmg best pon wehh. ni la pengalaman paling best pnh aku dpt.heee

hahahha. alaaa dajah 1 kot..